RADOVI

 

Objavljene knjige i uredničke publikacije

 

Bilić, V. (2020). Odgajanje i odrastanje u digitalnom vremenu. Zagreb: Obrazovni izazovi.

 

Bilić, V. (2018). Nove perspektive izazovi i pristupi nasilju među vršnjacima. Zagreb: Obrazovni izazovi i Učiteljski fakultet.

 

Bilić, V., Bašić, S. (2016). Odnosi u školi – prilozi za pedagogiju odnosa. Zagreb: Učiteljski fakultet.

 

Matijević, M., Bilić, V., Opić, S. (2016). Pedagogija za učitelje i nastavnike. Zagreb: Školska knjiga i Učiteljski fakultet u Zagrebu. (sveučilišni udžbenik)

 

Opić, S., Bilić, V., Jurčić, M. (2015). Odgoj u školi. Zagreb: Učiteljski fakultet.

 

Bilić, V., Buljan Flander, G., Hrpka, H. (2012). Nasilje nad djecom i među djecom. Jastrebarsko: Naklada Slap. (sveučilišni udžbenik)

 

Bilić, V. i sur. (2005). Izbor tema za satove razrednih odjela. Zagreb: Naklada Ljevak.

 

Bilić, V., Zloković, J. (2004). Fenomen maltretiranja djece: prepoznavanje i oblici pomoći obitelji i školi. Zagreb: Naklada Ljevak.

 

Bilić, V. i Karlović, A.  (2004). Nasilje među djecom. Zagreb: Poliklinika za zaštitu djece Grada Zagreba

 

 

Bilić, V. (2001). Uzroci posljedice i prevladavanje školskog neuspjeha. Zagreb: HPKZ.

 

 

Bilić, V.,   (2003). Nasilje među djecom. Zagreb: Ministarstvo prosvjete i športa i poliklinika za zaštitu djece Grada Zagreba

 

Bilić, V., Pašalić, N. (2003). Nagrada Ivan Filipović za 2002. Zagreb: Ministarstvo prosvjete i športa

 

Bilić, V., Zovko, M.  (ur.). (2002). 100. obljetnica rođenja Dobriše Cesarića. Zagreb: Ministarstvo prosvjete i športa.

 

Bilić, V. (ur.). (2002). Pedagog snage i ljubavi. Zagreb: HPKZ.

 

 

 

Poglavlja i radovi objavljeni u knjigama

 

 

Bilić, V. i  Dragoslavić, M. (2022). Obrazovanje, profesionalni razvoj i podrška učiteljima - temeljne pretpostavke suzbijanja vršnjačkog nasilja. U A. Višnjić-Jevtić (ur.).  Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno - znanstvena monografija (str. 256-277). Čakovec: OMEP, 2022.

 

Bilić, V., Maras, N. i Dragoslavić, M. (2022). Izazovi vođenja škola u pandemijskom i postpandemijskom vremenu: percepcija ravnatelja, učitelja i eksperata. U A. Višnjić-Jevtić (ur.).  Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno - znanstvena monografija (str. 237-255). Čakovec: OMEP, 2022.

 

Bilić, V. (2019). Video-recording attacks (happy slapping) – a complex form of peer violence in digital era. U: R. Celec (Ur.),  Challenges of Modern Society From Different Perspectives (str. 19-34). Hamburg: Verlag Dr. Kovač

 

Bilić, V. (2016). Odgoj. U: S. Halačev (Ur.), Pedagogija za učitelje i nastavnike (str. 70-97). Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu i Školska knjiga.

 

Bilić, V. (2016). Socijalizacija. U: S. Halačev (Ur.), Pedagogija za učitelje i nastavnike (str. 98-117). Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu i Školska knjiga.

 

Bilić, V. (2016). Moć i granice odgoja. U: S. Halačev (Ur.), Pedagogija za učitelje i nastavnike (str. 119-133). Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu i Školska knjiga.

 

Bilić, V. (2016). Odnosi među učenicima u razredu. U: S. Halačev (Ur.), Pedagogija za učitelje i nastavnike (str. 194-211). Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu i Školska knjiga.

 

Bilić, V. (2016). Agresivni učenici u razredu. U: S. Halačev (Ur.), Pedagogija za učitelje i nastavnike (str. 224-253). Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu i Školska knjiga.

 

Bilić, V. (2016). Nasilje među učenicima. U: S. Halačev (Ur.), Pedagogija za učitelje i nastavnike (str. 254-273). Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu i Školska knjiga.

 

Bilić, V. (2016). Komunikacija u odgoju i obrazovanju.  U: S. Halačev (Ur.), Pedagogija za učitelje i nastavnike (str. 304-339). Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu i Školska knjiga.

 

Bilić, V. (2016). Pedagogija odnosa. U: V. Bilić i S. Bašić (Ur.), Odnosi u školi – prilozi za pedagogiju odnosa (str. 6-19). Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu.

 

Bilić, V. (2016). Odnosi među nastavnicima. U: V. Bilić i S. Bašić (Ur.), Odnosi u školi – prilozi za pedagogiju odnosa (str. 136-180). Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu.

 

Bilić, V. (2016). Nasilje učenika i njihovih roditelja nad nastavnicima. U: V. Bilić i S. Bašić (Ur.), Odnosi u školi – prilozi za pedagogiju odnosa (str. 181-230). Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu.

 

Bilić, V. (2015). Uloga škole i školske vezanosti u objašnjenju ponašanja učenika. U: S. Opić, Bilić, V. I Jurčić, M. (Ur.), Odgoj u školi (str. 119-154). Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu.

 

Bilić, V. i Opić, S. (2012). Neki korelati korištenja interneta među studentima. U: N. Hrvatić i A. Klapan (Ur.), Pedagogija i kultura (str. 89-99). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo.

 

Bilić, V. i Opić, S. (2012). Differences in perception of social injustice and neo- liberalism in education between students of state and private universities. U: C. J. McDermott, A. Kington i M. Matulčikova  (Ur.), Paradigms and Research of Educational Practice (str. 285-305). Los Angeles: Department of Education, Antioch University.

 

Bilić, V. (2001). Budućnost gimnazijskog obrazovanja. U: J. Martinčić (Ur.), Gimnazije u Osijeku: ravnatelji, profesori i maturanti:1729 – 2000 (str. 239 -255). Zagreb - Osijek: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Zavod za znanstveni i umjetnički rad.

 

Radovi u časopisima

 

Bilić, V. (2022). Odnos kompetentnosti, percipirane ozbiljnosti nasilne situacije i intervencija učitelja u slučajevima vršnjačkog nasilja. Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, 29(1), 67-96. (izvorni znanstveni rad)

 

Bilić, V. (2021). Osobna iskustva sudjelovanja učitelja u vršnjačkom nasilju tijekom djetinjstva i njihove reakcije na nasilje među učenicima. Napredak, 162 (3-4), 247-266. (izvorni znanstveni rad)

 

Dragoslavić, M. i  Bilić, V. (2021). Adolescents’ Academic Boredom as Predictor of Peer Violence. Pedagogika / Pedagogy, 142 ( 2), 140–165.   (izvorni znanstveni rad).

 

Bilić, V. (2020). Moguće posljedice vršnjačkog nasilja u virtualnom svijetu na zdravlje žrtava. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 31 (1), 36-38.

 

Bilić, V. i Balog, M. (2019). Percepcija vršnjačkog nasilja nad djecom s teškoćama u realnom i virtualnom svijetu. Napredak: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 160 (3-4), 339-363. (izvorni znanstveni rad)

 

Bilić, V. (2018). Videosnimke povezuju klasično i elektroničko nasilje. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 29 (1), 130-131.

 

Alajbeg, A., Vrljičak, Davidović, N. i Bilić, V. (2017). Role of Parental Acceptance or Rejection in Predicting Different Engagement of Children in Peer Violence. International Journal of Progressive Research in Education, 1(1), 1-11. (izvorni znanstveni rad)

 

Bilić,V. (2016). The role of poverty, multiple deprivation and realization of children's right to education. Évkönyv, 11(1), 47-70. (izvorni znanstveni rad)

 

Bilić, V. (2016) The Net-generation Methods of Learning, Online Activities and Upbringing Outcomes. Croatian Journal of Education, 18 (sp. Ed. 1), 259-277.

 

Bilić, V. (2016). Školski uspjeh djece i mladih koji odrastaju u siromaštvu i materijalno nepovoljnim uvjetima. Nova prisutnost, 14(1), 91-106.

 

Bilić, V. (2016). Položaj materijalno deprivirane djece u razredu. Zagovor jezika hrvatskoga: časopis za učitelje hrvatskoga jezika, 4 (4), 103-106.

 

Kekez, A. i Bilić, V. (2015). Zašto dobra djeca rade loše stvari: Uloga moralnog odstupanja u različitom angažmanu djece u vršnjačkom nasilju. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja , 61(2), 47-64. (izvorni znanstveni rad)

 

Bilić, V. i Davidović, N. (2015). The role of adverse socioeconomic conditions (poverty) and material deprivation of children in predicting parental behaviour. Family Forum, 5(2), 43-64. (izvorni znanstveni rad)

 

Bilić, V. (2015). The role of socioeconomic differences and material deprivation in peer violence. Epiphany: Journal of Transdisciplinary Studies, 8 (2), 177-202. (izvorni znanstveni rad)

 

Bilić, V. (2015). Sudbina čitanja u digitalnom vremenu. Zagovor jezika hrvatskoga, 3(3), 99-104.

 

Bilić, V., Buljan Flander, G. i Rafajac, B. (2014). Life Satisfaction and School Performance of Children Exposed to Classic and Cyber Peer Bullying. Collegium Antropologicum, 8(1), 21-29. (izvorni znanstveni rad)

 

Bilić, V. (2014). The role of Perceived Social Injustice and care Environment in predicting Cyberbullying and Cybervictimization. Medijska istraživanja, 20(1), 101-125. (izvorni znanstveni rad)

 

Bilić, V. i Sučić, S. (2014). Emocionalno nasilje među vršnjacima. Zagovor jezika hrvatskog - časopis za učitelje hrvatskog jezika, 2(2), 126-133.

 

Bilić, V. (2013). Nasilje među vršnjacima: Uloga branitelja žrtava, pomoćnika i pristaša počinitelja nasilja te pasivnih promatrača. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja , 30 (2), 193-209. (izvrni znanstveni rad).

 

Bilić, V. (2013). Uloga percepcije socijalne nepravde i brižnosti u predviđanju viktimizacije i počinjenju fizičkog i verbalnog nasilja među učenicima. Pedagogijska istraživanja, 10 (2), 219-240. (izvrni znanstveni rad).

 

Bilić, V. (2013). Adolescentska stvarna i virtualna prijateljstva: uloga socijalne podrške, nekih individualnih karakteristika i školskih varijabli. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 49 (2), 1-16. (izvorni znanstveni rad)

 

Lokmić, M., Opić, S. i Bilić, V. (2013). Violence Against Teachers – Rule or Exception? International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE), 1 (2), 1-10.  (izvorni znanstveni rad)

 

Bilić, V. i Opić, S. (2013). Adolescentsko kockanje: uloga spola, nekih obiteljskih i školskih čimbenika. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 62(4), 455-478. (izvorni znanstveni rad)

 

Bilić, V. (2013). Moral sensitivity and peer violence: The role of empathy and caring. Journal of Contemporary Educational Studies, 64 (2), 48-65. (izvorni znanstveni rad)

 

Bilić, V. (2013). Violence Among Peers in the Real and Virtual World. Paediatrics Today, 9 (1), 78-90.

 

Bilić, V., i Bilić, P. (2013). Učestalost i povezanost različitih oblika roditeljskog kažnjavanja s osjećajima i reakcijama djece. Nova prisutnost,  11 (2), 215-235.

Bilić, V. (2013). Relacijsko nasilje među vršnjacima.  Zagovor jezika hrvatskog, 1(1), 102-106.

 

Bilić, V. (2012). Značenje nekih aspekata morala i moralnog opravdavanja u razumijevanju nasilja prema vršnjacima u realnom i virtualnom svijetu. Nova prisutnost, 10 (3), 459-477.

 

Bilić, V., Balić Šimrak, A., Kiseljak, V. (2012). Nevizualni poticaji za dječje likovno izražavanje i razvoj emocionalne pismenosti. Dijete, vrtić, obitelj, 68 (1), 3-5.

 

Bilić, V. (2012). Životni ciljevi adolescenta sklonih kockanju. Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 27 (1), 77-93.

 

Bilić, V. (2011). Art Teachers and Abused Children. Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 13 (4), 4; 87-121. (izvorni znanstveni rad)

 

Bilić, V. (2011). Učenje prek spleta: vztrajnost potreba po spoznavanju in samoučinkovitost Internet generacije pri pridobivanju znanja. Sodobna pedagogika, 62 (129), 2, 200 – 219.

 

Bilić, V. i Ljubin Golub, T. (2011). Patološko igranje videoigara: uloga spola, samopoštovanja i edukacijske sredine. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 47(2), 1- 13. (izvorni znanstveni rad)

 

Bilić, V., Gjukić, D. i Kirinić, G. (2010). Mogući učinci igranja računalnih igrica i videoigara na djecu i adolescente. Napredak, 151 (2), 195-213.

 

Bilić, V. (2010). Povezanost medijskog nasilja s agresivnim ponašanjem prema vršnjacima. Odgojne znanosti, 12 (2), 263 – 281. (izvorni znanstveni rad)

 

Bilić, V. (2010). Secondary School Students´ Assessment of critical Literacy in a Multimedia Enviroment. Sodobna pedagogika - Journal of Contemporary Educational Studies, 61 (1), 208 – 234.

 

Bilić, V. (2009). Utjecaj tjelesnog i emocionalnog zlostavljanja u obitelji na uspjeh učenika iz hrvatskog jezika. Metodika, 10 (2), 335 – 346. (izvorni znanstveni rad)

 

Bilić, V. (2009). Differences in the frequency of child abuse in the family and in school. Sodobna pedagogika - Journal of Contemporary Educational Studies, 60 (5), 46 – 61.

 

Zloković, J. i Bilić, V. (2007.) Starši zasvojenci – sozasvojnost otrok? Sodobna pedagogika, 58 (1), 176-188.

 

Bilić, V. (2007). Odgoj za mir. Lađa, 2 (4), 35 – 49.

 

Bilić, V. (2006). Connection Between Classroom Abuse and manifest Aggressiveness, Anexiety and Altruism. Collegium Antropologicum, 30 (4), 727 – 734. (izvorni znanstveni rad)

 

Kniewald, T., Tešović, G. i Bilić, V. (2006). HIV – Infected children in Croatia – Medical Care Versus Ethical and Social Issus. Collegium Antropologicum, 30 (2), 121- 131.

 

Bilić, V. i Zloković, J. (2006). Emocionalno i tjelesno nasilje nad djecom. Napredak, 147 (1), 5 – 17. (izvorni znanstveni rad)

 

Bilić, V. (2005). Stvarnost razrednog zajedništva.  Vukovarsko-srijemski učitelj, 2 (2), 37-53.

 

Bilić, V. (2000). Nastavnikov utjecaj na učenikovo školsko postignuće. Napredak141(1), 54-64.

 

Bilić, V. (1999). Agresivnost mladih i mogućnosti pomoći. Obnovljeni život, 54 (1), 69-79.

 

Bilić, V. (1995). Međugeneracijski odnosi u literaturi. Obnovljeni život, 50 (6), 558 – 595.

 

Bilić, V. i Lautenbach, S. (1992). Utjecaj grupe vršnjaka na mlade. Obnovljeni život , 47 (6), 536-542.

 

 Cjeloviti radovi u zbornicima skupova

 

 

Bilić, V. i Dragoslavić, M. (2021). I ravnatelji doživljavaju nasilje na svom radnom mjestu. U: M. Orel, J. Brala-Mudrovčić i J. Miletić (Ur.), 11. mednarodna konferenca EDUvision 2021 »Novi izzivi današnjega časa - priložnosti za vključevanje inovativnih rešitev v izobraževanje 21. stoletja“ (str. 653-667). Ljubljana: EDUvision.

 

Bilić, V. i Karaula, A. (2020). Zanemarivanje djece rane i predškolske dobi: procjena učestalosti, kompetencije i edukacije odgojitelja te spremnosti prijavljivanja počinitelja. U:  A. Višnjić-Jevtić, B. Filipan-Žignić, G. Lapat, Goran  i K. Mikulan (ur.) Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti. Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa 4. Međimurski filološki i pedagoški dani (str. 7-21). Čakovec: Učiteljski fakultet u Zagrebu.

 

Malnar, T. i Bilić, V. (2020). Povezanost kažnjavanja djece rane i predškolske dobi sa sociodemografskim obilježjima i stavovima roditelja. U:  A. Višnjić-Jevtić, B. Filipan-Žignić, G. Lapat i K. Mikulan (Ur.), Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti. Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa 4. Međimurski filološki i pedagoški dani (str. 167 – 179). Čakovec: Učiteljski fakultet u Zagrebu.

 

Bilić, V. i Buljan Ajelić, I. (2018). Odgojni utjecaji i izazovi odrastanja u digitalnom vremenu. U. E. Dedić Bukvić i S. Bjelan-Guska Guska (Ur), Zbornik radova 2. međunarodne znanstveno-stručne konferencije Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju (str. 513-529). Sarajevo: Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu.

 

Bilić, V. (2016). Sofisticirano manipuliranje vršnjačkim odnosima. U: M. Orel (ur.), Sodobni pristopi poučavanjo prihajajočih generacij (str. 286–298). Ljubljana: EDUvision.

 

Bilić, V. (2015). Načini učenja, online aktivnosti i ishodi odgoja net-generacije. U: S. Opić i M. Matijević (Ur.), Istraživanje paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja (str. 593-607). Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu.

 

Bilić, V. (2015). Oblici, obilježja i posljedice nasilja u školskom kontekstu. U: M. Nikić i M. Marjanović, (Ur.), Zbornik radova interdisciplinarnog i interkonfesionalnog skupa „Religije i nasilje“ (str. 73–102). Zagreb: Filozofsko-teološki institut DI.

 

Kirinić, G. i  Bilić, V. (2015). What Higher Grades Pupils of Primary School are Doing on the Internet? U: V. Šimović,  Lj. Bakić-Tomoć i S. Hubinková (Ur.), EMEE 2012 – Education in the Modern European Environment Conference (str. 139–152). Zagreb: Učiteljski fakultet.

 

Bilić, V. (2014). Povezanost učestalosti nekorektnog ponašanja i viktimiziranja nastavnika sa spolom i školskim angažmanom učenika. U: M. Orel (Ur.), Modern Approaches to Teaching the Coming Generations (str. 55–65). Ljubljana: EDUvision.

 

Bilić, V. (2014). Correlates and outcomes of cyberbullying and cybervictimization. U: M. Orel  (Ur.), The new vision of future technologies (str. 71–84). Ljubljana: EDUvision.

 

Bilić, V. i  Opić, S. (2013). Neki korelati korištenja interneta među studentima. U:  N. Hrvatić i A. Klapan (Ur.), Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti (str. 89–99). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo.

 

Bilić, V. i Rafajac, B. (2013). Etički izazovi u radu sa zlostavljanom djecom u školi. U: M. Orel (ur.) Modern Approaches to teaching the Coming Generations (str. 633–643). Ljubljana: EDUvision.

 

Bilić, V. (2011). Susret učitelja likovne kulture sa zlostavljanom djecom. U: A. Balić-Šimrak (Ur.), Zbornik umjetničko-znanstvenih skupova 2009.-2011.: Umjetničko djelo u likovnom odgoju i obrazovanju (str. 98-110). Zagreb: Učiteljski fakultet.

 

Bilić, V. (2011). Utjecaj medijskih manipulacija na zdrav razvoj djece. U: N. Aberle i M. Bitunjac (Ur.), Sekundarna prevencija u pedijatriji (str. 139–150). Slavonski Brod: Sveučilište J. J. Strossmayera, Medicinski fakultet u Osijeku i Opća bolnica Dr. J. Benčevića u Slavonskom Brodu.

 

Maslać, A. i Bilić, V. (2010). Procjene odgojitelja o prepoznavanju različitih oblika zlostavljanja. U: A. Jurčević-Lozančić (Ur.),  11. Dani Mate Demarina: Očekivanja postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja. (str. 257–269). Zagreb: Učiteljski fakultet.

 

Bilić, V. (2010). Procjene srednjoškolaca o kritičkoj pismenosti u multimedijskom okruženju. U: A. Hočevar (Ur.), The literacy development of pupils, the literacy of children and adults - questions, dilemmas and solutions : proceedings (str. 208-224). Ljubljana: ZDPDS.

 

Bilić, V., Rafajac, B. i Ljubin Golub, T. (2009). Utjecaj uvjeta odrastanja i zlostavljačkih roditeljskih postupaka na školski uspjeh učenika. U V. Kolesarić, A. Metzing, D. Šincek, J. Tomašić (ur.) Nasilje nad djecom i među djecom(str. 67-85) Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera, Filozofski fakultet.

 

Bilić, V. i Jurčević Lozančić, A. (2009). Predlogi za spremembe na področju preprečevanja nasilja v šoli. U: A. Hočevar (Ur.), Zbornik Mednarodne znanstvene konference: Spremembe v sistemu vzgoje in izobraževanja. (str. 189–199). Žalec: ZDPDS.

 

Bilić, V. (2007). Nasilno i nekorektno postupanje prema nastavnicima u školi. U: H. Vrgoč (Ur.), Nasilje i nasilno ponašanje u školi / vrtiću / učeničkom domu (str. 46–66). Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor.

 

Bilić, V. (2005). Učinci obiteljskih odnosa na školsko funkcioniranje djece. U: H. Vrgoč (Ur.), Učenici, učitelji i roditelji zajedno na putu do uspješnog dgoja i obrazovanja ( str. 55-74). Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor.

 

Buljan-Flander,G., Bilić, V. i Znaor, M. (2003). Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta. U: H. Vrgoč (Ur.), Zbornik Sabora pedagoga Hrvatske: Odgoj obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva (str. 594–601). Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor.

 

Bilić, V. (1999). Agresivnost u suvremenoj školskoj svakodnevici. U: H. Vrgoč (Ur.), Agresivnost (nasilje) u školi (str. 53–71). Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor.

 

 

Sažetci objavljeni u zbornicima skupova

 

 

Bilić, V. (2021). Posebni oblici zlostavljanja djece. U: M. Kolar Billege (Ur.), Zbornik sažetaka sa znanstveno-stručnog skupa DIJETE U SREDIŠTU vrtići i škole mjesta cjelovite promjene društva (str. 7). Zagreb: Učiteljski fakultet.

 

Bilić, V. (2021). Odrastanje u digitalnoj kulturi: mogućnosti i opasnosti. U: M. Cindrić i K. Ivon (Ur.),  Nova promišljanja o djetinjstvu (str. 24-25). Zadar: Sveučilište u Zadru.

 

Bilić, V. i Karaula, A. (2019). Zanemarivanje djece rane i predškolske dobi: procjena učestalosti, kompetencije i edukacije odgojitelja te spremnosti prijavljivanja počinitelja. U:  A. Višnjić Jevtić (Ur.), 4. Međimurski filološki i pedagoški dani (str. 3). Čakovec: Učiteljski fakultet.

 

Bilić, V. i Malinar, T. (2019). Povezanost kažnjavanja djece rane i predškolske dobi sa sociodemografskim obilježjima i stavovima roditelja . U:  A. Višnjić Jevtić (Ur.), 4. Međimurski filološki i pedagoški dani (str. 4). Čakovec: Učiteljski fakultet.

 

Bilić, V. (2018). Privatnost i zaštita prava djece rane dobi u digitalnom vremenu. U: K. Romstein (Ur.), Knjiga sažetak Digitalna sigurnost i privatnost (str. 8). Osijek: Centar za sigurniji interent i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti.

 

Bilić, V. (2018). Experiences and attitudes of the young on video-recording attacks as a form of peer violence . U: T. Horvat, M. Sraka i R. Celec (Ur.), VI. mednarodna znanstvena konferenca Izzivi in težave sodobne družbe  (str. 20) . Rakičan: RIS.

 

Bilić, V. (2018). Nasilje nad djecom s teškoćama u (ne)inkluzivnim školama. U: E. Slunjski (Ur.), Knjiga sažetaka Trećeg kongresa pedagoga "Pedagogija u vremenu promjena" (str. 6-7). Zagreb: Hrvatsko pedagogijski društvo.

 

Štimac, D., Brezinšćak, T., Bilic, V. i Buljan Flander, G. (2017). Hidden dangers of disclosure: The importance of child friendly approach in protecting sexually abused children. U: 10th World Pediatric Congress. Dubai.

 

Bilić, V. (2017). A look at violence among peers and some preventive activities at school from the perspective of relational pedagogy. U: A. Višnjić Jevtić (Ur.), 69th OMEP World Assembly and Conference "Early Childhood relationship: The Foundation for a Sustainable Future" (str. 14-15). Zagreb: Učiteljski fakultet.

 

Bilić, V. (2017). Indirektni oblici vršnjačkog nasilja. U:  Dž.Husremović i M. Koso-Drljević (Ur.), Zbornik sažetaka Peti kongres psihologa Bosne i Hercegovine s međunarodnim učešćem (str. 113). Sarajevo: Društvo psihologa BiH.

 

Bilić, V. (2015). Implicitni utjecaji načini učenja i online aktivnosti na odgojne kvalitete net-generacije. U: S. Opić i M. Matijević (Ur.), Nastava i škola za net-generaciju (str. 167). Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu.

 

Selak Bagarić, E.,  Buljan Flander, G., Hrpka, H. i Bilić, V. (2014). Primary, secondary and tertiary prevention - a fifteen-year experience of Brave Phone. U: R. H. Teeuw (Ur.), 2nd European Conference on Child Abuse and Neglect (str. 76). Amsterdam, Netherlands.

 

Selak Bagarić, E., Buljan Flander, G., Hrpka, H., Tomić, J. i Bilić, V. (2014). U: Uloga podržavajuće školske klime u prevenciji elektroničkog nasilja . U: N. Pavlin-Bernardić, B. Jokić, J. Lopižić, V. Putarek i V. Vlahović-Štetić (Ur.), Knjiga sažetaka ''Kako obrazovanju dodati boju? Uloga i izazovi za psihologe''. 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa (str.82). Hrvatsko psihološko društvo. Rovinj, Hrvatska.

 

Selak Bagarić, E., Buljan Flander, G., Hrpka, H., Tomić, J. i Bilić, V. (2014).  Iskustva elektroničkog nasilja kod djece u Hrvatskoj. U: N. Pavlin-Bernardić, B. Jokić, J. Lopižić, V. Putarek i V. Vlahović-Štetić (Ur.), Knjiga sažetaka ''Kako obrazovanju dodati boju? Uloga i izazovi za psihologe''. 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa (str.78). Hrvatsko psihološko društvo. Rovinj, Hrvatska.

 

Bilić, V. i  Saftić, V. (2012). Utjecaj traumatskih iskustava zlostavljanja na ponašanje i učenje djece. U: M. Milković, D. Doležal, G. Hržica i J. Stošić  (Ur.), Kjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa : Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima = Book of abstracts of the 8th international scientific conference : Research in educational and rehabilitation sciences (str. 68), Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet.

 

Bilić, V. (2011). Uloga crteža u prepoznavanju i smjernice za indirektni intervju u slučajevima sumnje na zlostavljanje djeteta. U: U: N. Aberle i M. Bitunjac (Ur.), Drugi poslijediplomski tečaj trajnog medicinskog usavršavanja I. kategorije "Nasilje nad djecom i adolescentima" : knjiga sažetaka (str. 11). Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayer Medicinski fakultet u Osijeku i Klinika za pedijatriju KBC Osijek.

 

Ljubin Golub, T., Bilić, V. i Miloloža, M. (2011). Uloga upravljanja emocijama i socijalne podrške u odnosu radnih stresora i doživljenih psihičkih i psihosomatskih tegoba nastavnika. U: D. Čorkalo Biruški i T. Vukasović (Ur.), 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Sažeci priopćenja (131). Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatsko psihološko društvo.

 

Bilić, V. (2010). Interaktivna priroda interneta i elektronskih igrica - uronjenost djece u nasilni svijet. U: V. Kolesarić, S. Ručević i D. Šincek (Ur.),  III. znanstveno-stručni skup posvećen pitanjima nasilja "Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu - izazovi obitelji, školi i zajednici" : program i sažeci izlaganja  (str. 42). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera, Studij psihologije.

 

Bilić, V. (2009). Utjecaj ključnih aspekta pozitivnog odnosa učitelj – učenik na školski uspjeh. U:  M. Rijavec i D. Miljković (Ur.), 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima (ECNSI) "Pozitivna psihologija u odgoju i obrazovanju" : knjiga sažetaka (str. 55-56). Zagreb - Zadar: ECNSI.

 

 

Ostale vrste radova

 

Bilić, V. (2010). Kako ste me odgojili takav sam …. i djeca zlostavljaju roditelje, zar ne ? Metodički profili, 5 (15), 39 – 41.

Bilić, V. (2007). Učitelji nezaštićene žrtve školskog nasilja. U: Dujić, L. (Ur), Biti učitelj(ica) (str. 83-101). Zagreb: Profil (Metodički praktikum).

Bilić, V. (2006). Vrjednovanje – bitan čimbenik stalnog razvoja i unapređenja odgojno obrazovnog rada. Napredak, 147 (2): 244 – 246.

Bilić, V. (2003). Svjedočanstvo o školovanju učitelja. Napredak, 146 (4): 244 – 246.

Bilić, V. (1994). Posebnosti rada stručnih suradnika s nastavnicima bez radnog iskustva. U: Petričević, D. (ur.), Opći priručnik za nastavnike srednjih škola (str. 255 – 258). Zagreb: HPKZ.